EGEN LÄGENHET

Just nu vill jag bar flytta hemifrån, fy fasen va nice!
Slippa gnagande föräldrar. jobbig syskon och allt tjat. Att lägga sig när man vill till och med städa typ haha.
Att typ få vara självständig och lära sig leva på egen hand.
Men det bästa skulle vara att få inredsa en liten tvåa när man precis flyttat hemifrån, föör mysigt. 
Jag pendlar mellan två olika stilar när det kommer till inredning. jag ääääälskar modernt och när det är jäkligt fräscht men jag gillar även den ''moderna lantliga'' stilen, såsom vita plankgolv fårbäddar osv. De färgerna som ingår i min färgskala när det kommer till inredning är grå, vitt, svart, silver, guld, rosguld och champange färgat. Stilrent och såå snyggt! 
 
Här är ett smakprov på den stilen jag gillar och lätt skulle inreda med själv!
 
 
 
 

Kommentarer♥
Postat av: jasmine

Håller med!

2015-05-18 @ 17:11:22
URL: http://jasminess.se



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0