5 FAVES

  1. Min första fave är make up for ever's full cover consealer. Om du lider av mörka ringar under ögonen så är den här consealern gryyym för dig! Den håller hela dagen, den är till och med vatten tät.         Consealern är väldigt dryg vilket betyder att ''A little goes a long way'', man behöver pytte lite consealer för att täcka en stor area. Min har räckt i över 1 år av nästan varje dags använding. Det som är negativt är priset, den kostar 270 kr, men det är den absolut värd.

  2. Min andra fave är Shiseidos ögonfransböjare. Jag var trött på att ha en usel ögonfransböjare från H&M så jag bestämde mig för att gå ut och unna mig en riktigt bra ögonfransböjare. Jag gick in på kicks och frågade om den bästa dom hade. Kassörskan ledde mig direkt till denna. Jag har provat många olika ögonfransböjare och denna har slått ut alla andra. Om inte jag får böja mina ögonfransar med den här ögonfransböjaren avstår jag hellre. Den böjer frnsarna, ger volym och kommer åt fransarna utan risk att klämma sig eller göra sig illa, perfekt för er som är skraja för att böja fransarna. Den kostar 245 kr.

  3. Nästa produkt jag ska prata om är Loreal's butterfly intenza mascara. Den är otroligt bra både för sitt pris och funktion. Den kostar endast 175 kr och trots det ger den volym, fyllighet och håller länge.

  4. Nästa produkt jag ska prata om är The balms fratboy blush. Det är en korall färgad blush i en gullig kartong förpackning. Den finns att köpa på ''And other stories'' på biblioteksgatan, fast den är nästan alltid slut. Du kan annars beställa den från eleven.se. Den är underbart fin, matt och ger en ett fint lyster. Den kostar 199 kr.

  5. Den sista produkten jag ska prata om är Too faced Chocolate soleil bronzer. OMG. Min absoluta favorit bronzer of all times. Matt, mörk, otroligt pigmenterad och precis rätt färgnyans. Dvs inte för orange och inte för grå. Den är så underbar att värma upp ansiktet med. jag har gjort slut på 2 stycken och kommer snart behöva köpa ett tredje...Den finns tyvärr inte i sverie, Kanske men den är sällsynt, men man kan köpa den utomlands eller beställa via nätet. Den kostar ca 295.

    Hoppas detta inlägg var till hjälp för er som söker nytt bra smink!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer♥
Postat av: ida johansson savnäs

Jag älskar dina Kanaler sluta alrig med youtube Älskar dig du e min före bild <3 <3 <3 <3

2016-02-22 @ 17:46:29
URL: http://smillanorryd.blogg.se



Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Mail (bara jag ser den)

Blogg:

Kommentera♥


RSS 2.0